Veel gestelde vragen

 

Op deze pagina vindt u een aantal vragen en antwoorden.

Maar natuurlijk kunt u ons altijd bellen, mailen of via de chat benaderen wanneer u een vraag heeft.

Wij zijn 7 dagen bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.

Hoe kan ik bepaalde cadeaupakketten zoeken?
Op de eerste pagina van het overzicht kunt u  een selectie maken voor de prijsklasse waarin u zoekt. U kunt oplopend of aflopend laten sorteren op prijs of naam. Daarnaast kunt u ook een selectie op bijvoorbeeld kleur of op thema maken.
 
Hoe krijg ik meer informatie over alle cadeaupakketten?
Voor alle informatie van het pakket klikt u op het blokje van het betreffende pakket. Om een foto van het pakket groter op uw scherm te krijgen, klikt u op ‘vergroot’ onderin de foto. Door op het paarse blokje "in winkelwagen" te klikken bestelt u direct uw kerstpakket.
 
Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de pakketten van deze site?
Nee, niet op deze site. U kunt via Kerstpakket samenstellen op onze site van X-masgiftsonline een inlogcode aanvragen en geheel naar eigen wens uw pakket samenstellen. Enige voorwaarde is een minimale afname van 10 dezelfde pakketten. 
 
Is er een minimale afname verplicht?
Nee, er geldt geen minimale afname.
 
Gelden er bij grotere aantallen andere prijzen?
De pakketten zijn reeds scherp geprijsd. Bij orderbedragen boven de € 2.000,00 exclusief BTW verzoeken wij u om een offerte aan te vragen.
 
Hoe kan ik bestellen?
Zodra u uw keuze heeft gemaakt uit ons assortiment, is het heel eenvoudig het pakket te bestellen. Door op 'plaats in winkelwagen' te klikken, krijgt u een nieuw scherm waarin u het aantal nog weer kunt wijzigen en wijze van verzending en gewenste afleverdatum kunt invullen. U kunt vervolgens verder winkelen of bestelling afronden. Indien u voor bestelling afronden kiest komt u in een vervolgscherm waar u uw gegevens kunt invullen alsmede de wijze van betaling. U vult uw gegevens in en klikt op bestelling afronden en gaat naar betalen. U ontvangt per mail een bevestiging van uw order.
 
Tot wanneer kan ik pakketten en cadeaus bestellen?
U kunt onze pakketten,  zolang de voorraad strekt, het hele jaar door bestellen. 
 
Kan ik als particulier een kerstpakket bestellen?
Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket (met uitzondering van de Rituals giftsets) te bestellen. 
 
Zijn alle bedragen van de kerstpakketten in- of exclusief btw?
Bij alle kerstpakketten en gifts zijn zowel de exclusief als inclusief btw prijzen vermeld.  Bij het plaatsen van uw bestelling van kerstpakketten geeft onze site het bedrag inclusief btw en verzendkosten aan.
 
Ik heb een klacht, hoe nu verder?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:

X-masgiftsonline mbt 1001wellnesspakketten.nl
Telefoon: 0573-400393
Mail: info@1001wellnesspakketten.nl
Of per brief: Harfsenseweg 1, 7245 PA, Laren

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 
Mijn vraag staat hier niet bij, wat nu?
U kunt uw vraag stellen via ons contactformulier of telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer: 0573 - 400393.